Servis, kurulum ve bakım

KOLAY KURULUM

Kurulum ve çalıştırma en basit olacak şekilde tasarlanmıştır. GROHE Blue Professional su sisteminizin kurulumunun tüm aşamaları ile ilgili adım adım talimatlar için videoyu izleyin.

GEREKLİLİKLER

  • Boş alan: 50 x 40 x 50 cm  (D x G x Y)
  • 230V güç kaynağı
  • Soğuk şebeke suyu girişi
  • Mutfak dolabının altında havalandırma boşluğu (şablon cihazla gelir)

BAKIMI KOLAY

Filtreyi değiştirin

Filtreyi değiştirme zamanı geldiğinde, musluğun üzerindeki ekran sizi yanıp sönen turuncu bir ışıkla uyarır.

Basit rehber için videoyu izleyin.

CO2 tüpünü değiştirin

Yanıp sönen beyaz ışık, CO2 tüpünü değiştirme zamanı geldiğinde sizi uyarır.

Ne kadar basit olduğunu görmek için videoyu izleyin.

YENİ FİLTRE SİPARİŞ EDİN

1:1 DEĞİŞİM

1 Adım

İlk CO2 tüpü alımınızda, 350 litreye kadar sodalı su sağlayan Starterset 2Kg CO2 (veya 425 gr) tüpe ihtiyacınız vardır.

2 Adım

Her ilave dolum için, 350 litreye kadar sodalı su sağlayan 2Kg CO2 (veya 425 gr) tüpe ihtiyacınız vardır.

frequently asked questions

Kurulum

GROHE Blue Home'u kurarken nelere dikkat etmeliyim?

Soğutucu yeterli havalandırmaya ihtiyaç duyar ve mutfak dolabının tabanında sıcak hava için havalandırma çıkışı gerekir. Her ürün setinde kesim için bir şablon bulunur.

Su sertliğini nereden anlayabilirim?

Karbonat sertliği (GROHE Blue S-, M- ve L-boy filtreleri için) kutulardan çıkan test çubuğu ile ölçülebilirken, toplam su sertliği (GROHE Blue Mg + filtreleri için) şebeke suyunuzu sağlayan kurumdan rahatlıkla talep edilebilir.

Bakım

Filtreyi ne zaman değiştirmem gerekir?

Filtre 12 ay sonra veya işlevini kaybettiğinde değiştirilmelidir. Armatürün sol kumanda kolundaki LED, filtre kapasitesini gösterir: Yanıp sönen mavi/turkuaz/yeşil ışık - 20 litreden daha az kapasite -> bir filtre kartuşu sipariş edin. Hızla yanıp sönen turuncu ışık -> filtre kartuşu değiştirilmelidir.

Filtreyi nasıl değiştiririm?

Filtre döndürülerek kolayca takılır ve çıkarılır. Şebeke suyunun kapatılması gerekmez.

Filtreyi ne şekilde atmalıyım?

Filtre, normal plastikler gibi atılabilir.

CO2 tüpünü ne zaman değiştirmeliyim?

CO2 tüpü boşaldığında, Ondus uygulaması size anlık bir bildirim verecek ve bu bildirim akıllı cihazınızın ana ekranında tüm bildirimlerin önünde yer alacaktır. Ayrıca, musluğun sol kumanda kolundaki LED, beyaz renkte yanıp sönmeye başlayacaktır.

CO2 tüpünü nasıl değiştiririm?

425 gr'lık tüp için, üzerinde adaptör olan basınç valfini tüpten çıkarın ve yeni tüpü bağlayın. 2 kg'lık tüp için, tüpü kapatın; üzerinde adaptör olan basınç valfini tüpden çıkarıp yeni tüpü bağlayın ve sonra açın.

GROHE CO2 tüplerinin kapasiteleri nelerdir?

  • 425gr'lık tüp = 55 litre tam sodalı su
  • 2kg'lık şişe = 350 litre tam sodalı su

Grohe Blue'yu uzun süre kullanmazsam ne olur?

GROHE, filtre sistemini uzun süre kullanım dışı bırakmamanızı önerir. GROHE Blue filtre sistemi birkaç gün kullanılmazsa, filtre sistemi en az dört litre suyla durulanmalıdır. Sistem dört haftadan daha uzun süre kullanılmazsa, sistem GROHE Blue® Bio-Clean temizleme sıvısı 40 434 001 ile temizlenmeli ve filtre değiştirilmelidir.

Alternatif olarak, sistemin haftada bir kez otomatik yıkanması için otomatik temizleme işlevini Ondus uygulaması üzerinden etkinleştirebilirsiniz.

Sistemi nasıl temizlerim/dezenfekte ederim?

Filtreyi ve CO2 tüpünü sistemden ayırın. Ellerinizi ve temizleme adaptörünü, temizleme kartuşunun püskürtme başlığını kullanarak dezenfekte edin Ardından temizleme adaptörünü filtre yuvasına takın. Temizleme kartuşunu önceden filtre yuvasıyla birleştirilmiş olan adaptöre vidalayın ve Ondus uygulaması veya soğutucu ekranı vasıtasıyla otomatik temizleme modunu etkinleştirin.

Temizlik 20 dakika sürecek ve işlem sırasında armatürün sol kumanda kolundaki LED mor renkte yanacaktır. Temizlik bittiğinde mor ışık sönecektir. Temizleme kartuşu ve adaptör çıkarılabilir ve CO2 tüpü ile yeni bir filtre tekrar bağlanabilir.

Stok yönetimi

Filtre ve CO2 tüplerini nereden alabilirim?

Tüm yedek filtreler, CO2 tüpleri ve aksesuarlar için GROHE Blue mağazamızı ziyaret edin veya Ondus uygulamasının sipariş özelliğini kullanın.

Stoğumu nasıl güncelleyebilirim?

Ondus uygulaması aracılığıyla sipariş edilen ürünler otomatik olarak stoğunuza eklenir. Miktar manuel olarak da girilebilir.

Kontrol sayfası

Kontrol sayfasına nasıl sistem ekleyebilirim?

Yeni sistemler, Ondus uygulamanıza entegre edilerek eklenebilir. Ardından sistem, kontrol sayfanızda da görünecektir.

Farklı konumları nasıl oluşturabilirim?

Ondus uygulamasında konumlar oluşturulabilir. Oluşturulan tüm konumlar kontrol sayfanızda da görünecektir.

Ürün sorunları

Su neden akmıyor?

Filtre doğru şekilde takılmamış olabilir, hortumlar bükülmüş veya su beslemesi kesilmiş olabilir.

Lütfen

  • Filtreyi doğru yerleştirin (1 1/2 - 2 tur).
  • Hortumların bükülmediğinden emin olun.
  • Kapama valflerini tamamen açın.

Ekranda neden E1 görünüyor, filtrelenmiş su yok , LED kırmızı yanıp sönüyor?

Pompanın kapatma emniyeti.

Lütfen

  • Güç kaynağını kesin, 30 saniye bekleyin ve tekrar açın.
  • Filtreyi doğru yerleştirin (1 1/2 - 2 tur).
  • Hortumların bükülmediğinden emin olun.
  • Kapama valflerini tamamen açın.

Ekranda neden E3 görünüyor ve filtrelenmiş su yok?

Batarya ile soğutucu/karbonatör veya kablo ya da konektör arasında bağlantı hatası.

  • Konektörü bağlayın.
  • Grohe Servisi ile iletişime geçin.

Ekranımda neden E5 görünüyor, filtrelenmiş su yok ve LED kırmızı yanıp sönüyor?

Soğutucu/karbonatör hatası. Güç kaynağını kesin, 30 saniye bekleyin ve tekrar bağlayın.

Ekranımda neden E7 görünüyor, filtrelenmiş su yok ve LED kırmızı yanıp sönüyor?

Sensör, soğutucunun içinde nem tespit etti. Voltaj beslemesini kesin, 15 dakika bekleyin ve tekrar açın.

  • Yoğuşma olursa, soğutucu çalışmaya hazırdır.
  • Sızıntı olursa, hata mesajı tekrar oluşur ve GROHE servisine başvurulmalıdır.

Ekranda neden E8 var ve Blue kumanda kolunda turuncu ışık yanıp sönüyor?

Filtre kapasitesi aşıldı. Ondus uygulaması veya ekran aracılığıyla filtre kartuşunu değiştirin ve kapasite sayacını sıfırlayın.

Ekranda neden HI ile dönüşümlü olarak E9 yanıp sönüyor?

Soğutucu/karbonatör aşırı ısınmış. Havalandırmayı sağlayın ve ortam sıcaklığını maksimum 32 °C'ye düşürün.

  • Soğutucuyu en az 10-15 dakika soğumaya bırakın.
  • E9 hata mesajını sıfırlayın, kılavuza bakın

Bir GROHE BLUE Professional sahibi misiniz? Şimdi kayıt yaptırın ve iki katı kazanın!

GROHE su sisteminizi şimdi kaydettirin ve fazladan bir yıl garanti elde edin! Hemen aşağıdaki bağlantıya tıklayın, ürününüzü seçin, satın alma ve kurulum tarihini girin. Garanti belgeniz e-posta ile gönderilecektir. Bu kadar kolay!

Register now!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website and to improve the relevance of our communications with you. If you continue browsing our website, we’ll assume that you accept the use of cookies on the GROHE website. You can find detailed information about how cookies are used on the following page: Privacy