
GROHE Hakkında
ŞİRKETİMİZ
GROHE HAKKINDA
Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak armatürleri alanında dünyanın önde gelen markası GROHE, 2014 yılından bu yana öncü tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL'in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, "Pure Freude an Wasser- Gerçek Su Keyfi" deneyimi sunabilmek için kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerlerinin temeline oturtulmuştur. Marka, seçkin portföyleri GROHE QuickFix, GROHE Professional ve premium alt markası GROHE SPA ile yaşamı iyileştiren çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Tüm GROHE ürünleri, profesyonel iş ortakları ve birbirinden farklı hedef kitlelerin kendine özgü ihtiyaçlarına cevap vermektedir.
Suyu işinin merkezinde konumlandıran marka, karbon nötr üretimden, ürün ambalajlarında gereksiz plastik kullanımının ortadan kaldırılmasına ve GROHE Everstream gibi su ve enerji tasarrufu sağlayan ürün teknolojilerine kadar, kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zinciri ile LIXILin Etki Stratejisi'ne katkıda bulunmaktadır.
Hibrit iletişim ekosistemi GROHE X sayesinde marka, sektör için önemli bir itici güç sağlamaktadır. İster marka deneyim platformunda dijital olarak, ister Almanya'nın Hemer kentindeki GROHE X Marka ve İletişim Deneyim Merkezi'nde fiziksel veya hibrit olarak, veya GROHE X Motion Trucks ile yollarda olsun, GROHE, LIXIL'in "daha iyi evleri herkes için, her yerde mümkün kılma" amacına katkıda bulunmak üzere GROHE komünitesini birbirine bağlamaktadır.
*CO2 telafi projelerini içermektedir. Daha fazla bilgi için: grohe-x.com/sustainability
LIXIL HAKKINDA
LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor. Daha fazla bilgi için: www.lixil.com
MARKA DEĞERLERİMİZ
Kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik. Dört marka değerimiz olağanüstü deneyimler yaratma konusundaki taahhüdümüzü gösterir. Yarattığımız farkı GROHE banyo bataryasını her açtığınızda ya da banyoya her adım attığınızda hissedebilmeniz için yüksek standartlar belirliyoruz.