Destek / İletişim

Müşteri hizmetinizden ne zaman yararlanabilirim?

Müşteri hizmetleri merkezimizin hizmet vermeye başladığı saat bölgelere göre değişiklik göstermektedir. Ülkenizdeki hizmet saatlerini görmek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/iletisim-brosuerler.html

GROHE müşteri hizmetleri ile nasıl iletişime geçebilirim?

Grohe müşteri hizmetleri ile telefonla veya online form üzerinden mesaj göndererek iletişime geçebilirsiniz. Bunun için İletişim bölümünü ziyaret edebilirsiniz.

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/iletisim-brosuerler.html

Müşteri hizmetleri ekibiniz hafta sonu çalışıyor mu?

Saha ekibimiz yalnızca iş günlerinde çalışmaktadır. Acil bir durumda lütfen uzman ortaklarımızdan biriyle iletişime geçin.

Müşteri hizmetleri ekibiniz, müşterilerin evlerinde GROHE ürünlerinin montajını sağlıyor mu?

Kurulum için teknisyenlerimizden de randevu alabilirsiniz. Randevu için aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://api.whatsapp.com/send/?phone=905389794288&text&app_absent=0

Bana en yakın GROHE showroom'unu nerede bulabilirim?

GROHE showroom'ları farklı bölgelerde bulunabilir. Ülkenizdeki GROHE ofisiyle iletişime geçmek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/nerede-bulur-alirim/grohe-bayisi-bul.html#/

GROHE müşteri hizmetlerinden randevu almak için ne kadar süre beklemem gerekiyor?

Müşterilerimizin sorularını en kısa sürede işleme almak için elimizden geleni yapıyoruz. Çok sayıda soru almamız nedeniyle talebinizi işleme almamız biraz zaman alabilir.

Müşteri hizmetlerinin eve gelmesinin maliyeti nedir?

Saha hizmeti çağrılarının maliyeti yolculuk başına 70,00 EUR artı KDV'dir. Bir saatlik çalışma ücreti 80,00 EUR artı KDV'dir. Bu ücretlere herhangi bir malzeme maliyeti dahil değildir.

Ürünleri doğrudan satın aldığımda montajını kim yapar?

Bu durum, ürününüzü nereden satın aldığınıza göre değişebilir. Prensip olarak, onarımların her zaman uzman iş ortaklarımızdan biri tarafından yapılmasını öneririz.

Ürünümün montaj kılavuzunu nereden indirebilirim?

Lütfen ürününüzü web sitemizden seçin. İlgili tüm dosyaları, ürün sayfasında veya dosya indirme merkezinde bulabilirsiniz.

Bakım ve onarım süresi ne kadardır?

Bu durum, hatanın türüne bağlıdır. Sorunun çözümü genellikle 5 ila 20 gün sürmektedir.