Size özel içerik için ait olduğunuz grubu seçin

BİZ KİMİZ

GROHE HAKKINDA

GROHE, komple banyo çözümleri ve mutfak bataryaları alanında lider küresel bir markadır. 2014'ten beridir GROHE, yenilikçi su ve ev yapı ürünleri üreticisi LIXIL'in güçlü marka portföyünde yer alır. Her bir ürünü, "Saf Su Keyfi" sunma hedefiyle markanın kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik değerleri çerçevesinde üretilir.

Marka, GROHE QuickFix, GROHE Professional ve seçkin alt markası GROHE SPA koleksiyonlarıyla yaşam kalitenizi arttıran ürün çözüm ve hizmetleri sunar. Tüm bu ürün ve hizmetler, GROHE'nin profesyonel iş ortakları ve onların farklı hedef kitlelerinin özel ihtiyaçlarına hitap eder.

İşinin odak noktasına "su"yu alan marka, kaynaklarımızı koruma gayesiyle karbon nötr üretimi*, ürün ambalajından gereksiz plastik malzemenin çıkarılmasını ve suyun devir daimi prensibiyle çalışan GROHE Everstream duş sistemi gibi su ve enerji tasarrufu sağlayan ürünleri içeren değer zinciriyle LIXIL’in Çevresel Etki Stratejisine de katkı sağlar. Markanın karma iletişim eko-sistemi GROHE X, sektör için de ilham kaynağıdır.

*Karbon telafisi projelerini içerir, daha fazlası için: grohe-x.com/sustainability

LIXIL HAKKINDA

LIXIL (TSE Kodu 5938), "herkes için her yerde mümkün kılmak" sloganıyla gündelik yaşam zorluklarını çözmeyi hedefleyen yenilikçi su ve ev yapı ürünleri üreticisidir. Japon kökenimizin getirdiği avantajla dünyanın öncü teknolojilerini üreterek evlerde dönüşüm yaratacak üstün kaliteli ürünler tasarlamak üzere yeniliklere imza atıyoruz. LIXIL'in farkı, tarzı... Anlamlı tasarımlar, girişimci bir ruh, herkes için erişilebilirliği sağlama çabası ve işleri büyütürken taşıdığımız sorumluluk hissiyle bunu başarıyoruz. Yaklaşımımız, INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM gibi sektör lideri markalarla hayat buluyor. 150'den fazla ülkede yaklaşık 55 bin iş arkadaşımızla her gün bir milyarın üzerinde insanın yaşamına dokunan ürünler üretmekten gurur duyuyoruz. Daha fazla bilgi için: www.lixil.com

MARKA DEĞERLERİMİZ

Kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik. Dört marka değerimiz, olağanüstü deneyimler yaratma taahhüdümüzü ortaya koyuyor. Belirlediğimiz üstün standartlarla GROHE bataryasını her açtığınızda ya da GROHE ile donatılmış bir duş alanına her adım attığınızda farkı hissetmenizi sağlıyoruz.

KALİTE

KALİTE

LIXIL'in küresel üretim ağı, dünyanın her yerinde talebi karşılamak üzere on farklı pazarda 79 üretim tesisinden oluşuyor. Bu pazarlardan üçündeki beş farklı üretim tesisi GROHE markası için çalışıyor. Aynı standart ve süreçlerin yürütüldüğü tüm tesisler, dünyanın her yerinde yüzey kaplaması ve fonksiyonellik anlamında en üst düzey gereklilikleri karşılıyor.
GROHE'nin uzun ömürlü ve yenilikçi ürünlerini geliştirmek üzere oluşturulmuş üretim ağı, yüksek teknolojiyle donatılmış bir ortamda en karmaşık özellikleri dahi üretme kabiliyetine sahip.
Şirket, ham maddeden nihai ürünlerin nakliyesine dek tüm süreçlerde %90'ın üzerinde üretim derinliğine ulaşmış olmanın haklı gururunu yaşıyor. Bir bataryanın temel unsuru olarak ona dayanıklılığını ve eşsiz GROHE dokunuşunu veren GROHE kartuşlarının şirket içi üretimi de bunun bir parçası. Standart, tutarlı ve düzenli süreçlerle yürütülen her tesis, en üst düzey kalite ve müşteri memnuniyeti sunuyor.

TEKNOLOJİ

TEKNOLOJi

80 yıl önce kurulduğu günden beri GROHE, banyo ve mutfaklarda yenilikçi ürünlerin öncülüğünü yapıyor.
1956'da ilk termostatlı karıştırma vanasının geliştirilmesinden 2009'da GROHE su sistemleriyle içme suyunun şişeden çıkarılmasına ve 2019'da ilk 3D metal baskılı bataryaların piyasaya sürülmesine dek birçok yenilik bunlar arasında yer alıyor.
Her GROHE ürününün kökleri Almanya'nın Sauerland bölgesine dayanıyor: 2018 yılı sonlarında Almanya'nın Hemer şehrinde açılan Araştırma & Geliştirme Merkezi, imkansızın sınırlarını zorlayan en gelişmiş teknolojilere ev sahipliği yapıyor.

Hemer'deki laboratuvar, Alman Akreditasyon Kuruluşu DAkkS'nin sağlık sektöründe batarya testi alanında re-akreditasyon verdiği ilk geliştirme laboratuvarı olarak öne çıkıyor.
Akreditasyon sayesinde ürün çıkarma işlemleri bağımsız test prosedürleri doğrultusunda şirketin kendi laboratuvarı tarafından yürütülüp onaylandığı için, ürün geliştirme süreci ile piyasaya sürme süreci arasında geçen süre de kısalmış oluyor.

TASARIM

TASARIM

LIXIL'in Tokyo, Tokoname, New York, Londra, Düsseldorf ve Singapur'da bulunan başlıca altı tasarım stüdyosunda görev yapan Küresel Tasarım ekibi, trendleri ve tüketici iç görülerini kapsamlı bir şekilde analiz ederek şirketin ikonik markaları için benzersiz deneyimler yaratıyor. Bu deneyim odaklı tasarım yaklaşımını LIXIL'in gelişmiş teknolojileriyle bir araya getiren marka, dünya üzerinde birçok insanın gündelik yaşamlarına değer katarak yaşamımızda karşımıza çıkan zorlukları çözmemize yardımcı olan anlamlı ürünler geliştiriyor. Düsseldorf merkezli ekip, her bir GROHE ürününün GROHE markasının bu taahhüdüne uygun hareket ettiğinden emin oluyor.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

İşinin odak noktasına "su"yu alan GROHE, karbon nötr üretimi*, ürün ambalajından gereksiz plastik malzemenin çıkarılmasını ve suyun devir daimi prensibiyle çalışan GROHE Everstream duş sistemi gibi su ve enerji tasarrufu sağlayan ürünleri içeren kaynaklarımızı korumaya yönelik değer zinciri ile LIXIL'in Çevresel Etki Stratejisine de katkı sağlıyor. 20 yılı aşkın bir süredir en üst düzey sürdürülebilirlik düzeyleri için uğraş veren GROHE, çalışanların, tedarikçilerin, müşterilerin, süreçlerin, ürünlerin ve sosyal sorumluluğun eşit oranda yer aldığı 360-derecelik sürdürülebilirlik yaklaşımıyla hareket ediyor.

*Karbon telafisi projelerini içerir, daha fazlası için: grohe-x.com/sustainability

Suya olan tutkumuz hakkında daha fazlasını keşfetmek ve tasarım, sürdürülebilirlik, kalite ve teknoloji değerlerimizle ilgili bilgi edinmek için GROHE X dijital deneyim merkezimize davetlisiniz.