Size özel içerik için ait olduğunuz grubu seçin

Garanti

Faturamı bulamazsam ne yapabilirim?

Garanti kapsamında işlem yapılması talep edilirse çıkan masrafların karşılanması için orijinal fatura GROHE'ye iletilmelidir. Fatura elinizde bulunmadığı takdirde hizmet kullanımı için ücret alınabilir.

Ürünümün garanti süresi dolduğunda onarımı için ne kadar öderim?

Ürün artık garanti kapsamında değilse servis ücret alınacaktır. Servis ücreti, çağrı başına 100 TL + KDV'dir. Bu ücrete malzeme veya parça maliyeti dahil değildir.

Ürün kusurluydu. Bunun için bir ödeme alacak mıyım?

Kusurlu bir ürün teslim aldıysanız lütfen müşteri hizmetimizle iletişime geçiniz.

GROHE garantisi neleri kapsar?

Garanti koşullarımızı incelemek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/hizmetlerimiz/guarantee/guarantee.html

GROHE ürünlerinin garanti süresi ne kadardır?

Ürün garantisi, söz konusu ürün kategorisine bağlıdır. Garanti koşullarımızı incelemek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/hizmetlerimiz/guarantee/guarantee.html

Garanti süreleri her yerde aynı mı?

Ürün garantisi, dünyanın her yerinde aynıdır. Garanti koşullarımızı incelemek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/hizmetlerimiz/guarantee/guarantee.html

Yedek parçaların garantisi var mı?

Garanti yedek parçaları da kapsamaktadır. Ürün garantisi esas olarak söz konusu ürün kategorisine bağlıdır. Garanti koşullarımızı incelemek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/hizmetlerimiz/guarantee/guarantee.html