Size özel içerik için ait olduğunuz grubu seçin

Genel bilgi

Sipariş, İade, Yedek Parça ve Onarım için Genel SSS

Toplu satış için GROHE ile nasıl iletişime geçebilirim?

GROHE, birçok farklı ülkede faaliyet göstermektedir. Ülkenizdeki GROHE ofisiyle iletişime geçmek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/iletisim-brosuerler.html

Ürünü nasıl iade edebilirim?

Bir ürünü iade ettiğinizde lütfen iletişim formumuzu doldurun. Mümkün olan en kısa sürede kontrol edip sizinle iletişime geçeceğiz. Ürün garanti kapsamındaysa masrafları biz karşılayacağız. İletişim formumuza erişmek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/iletisim-brosuerler.html

Aldığım ürün hasarlıydı. Ne yapabilirim?

Lütfen iletişim formumuzu doldurun ve hasarlı ürününüzü GROHE'ye gönderin. Ürününüzü kontrol edip en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz. İletişim formumuza erişmek için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://www.grohe.com.tr/tr_tr/iletisim-brosuerler.html

Onarım

GROHE ürünlerinin onarımını nasıl yapabilir ya da yaptırabilirim?

Ürününüzün tamire ihtiyacı varsa lütfen aşağıdaki bağlantıdan saha servis ekibimizle iletişime geçin:

https://api.whatsapp.com/send/?phone=905389794288&text&app_absent=0

GROHE ürünlerinin onarımını kendiniz yapabilir misiniz yoksa bunun için GROHE ile iletişime mi geçmelisiniz?

Prensip olarak, onarımların her zaman kendi saha servis ekibimiz veya uzman iş ortaklarımız tarafından yapılmasını öneriyoruz. Randevu almak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın:

https://api.whatsapp.com/send/?phone=905389794288&text&app_absent=0

Yedek Parçalar

Yedek parçaları doğrudan GROHE'den sipariş edebilir miyim?

Hayır. Tüm yedek parçalar, toptancılar ve uzman iş ortaklarımız aracılığıyla satılmaktadır.

Doğru yedek parça numarasını nerede bulabilirim?

Lütfen teknik ürün broşürünü göz atın. Bu broşür, tüm yedek parçaları ve SKU numaralarını içermektedir. Ayrıca, web sitemizi ziyaret edebilir ve sonuçları ürününüze göre filtreleyebilirsiniz. İlgili tüm dosyalar ürün sayfasında mevcuttur.

Hangi yedek parçaya ihtiyacım olduğunu nasıl anlarım?

Yedek parça arama fonksiyonumuzdan faydalanabilirsiniz https://www.grohe.com.tr/tr_tr/yedek-parça-arama.html

Ürünüm için doğru yedek parçaya sahip olup olmadığımı nasıl anlarım?

Lütfen teknik ürün broşürünü göz atın. Bu broşür, tüm yedek parçaları ve SKU numaralarını içermektedir. Ayrıca, web sitemizi ziyaret edebilir ve sonuçları ürününüze göre filtreleyebilirsiniz. İlgili tüm dosyalar ürün sayfasında mevcuttur.