MARKA DEĞERLERİ

“YILIN MARKASI”

Red Dot Tasarım Ödülü: Markalar ve İletişim Tasarımı 2019 uluslararası endüstri uzmanlarından oluşan jüri, GROHE'yi “Yılın Markası” seçti. Deutsche Telekom ve Happy Goal ile birlikte 8.697 girişimci içerisinden açık ara farkla ödüle layık görülen ilk üç marka içerisindeyiz ve hatta endüstrimizdeki tek markayız. Üstün tasarım kalitesi ve kendi değerlerini farklı kanallar aracılığıyla iletmedeki üstün başarısından ötürü GROHE, deneyimli jüri üyelerinin takdirini kazandı.

"PURE FREUDE AN WASSER"

Su; canlandırır, evrenseldir ve mutluluk verir. İşte suyun bu özellikleri, seçkin ürün portföyümüzün tamamı için ilham kaynağıdır. Bu ürünlerden her biri dört temel değerimizi yansıtır: Kalite, Teknoloji, Tasarım ve Sürdürülebilirlik. Yaptığımız her işte koruduğumuz bu denge, müşterilerimize eşi benzeri olmayan bir su keyfi yaşatmamızı sağlar.

KALİTE

"Sıhhi tesisat sektörünün en çok güvenilen markası" – Wirtschaftswoche, 2017

ALMAN MÜKEMMELİYETÇİLİĞİ, MÜŞTERİLERİMİZİN BİZE GÜVEN DUYMALARINI SAĞLAR

Ürünlerimizde görünümün ötesine geçen bir mükemmellik sunmak için çabalıyoruz. Aslında, tasarımdan üretime ve hatta müşteri hizmetlerine kadar her aşamada yalnızca mükemmelliği amaçlıyoruz. Muhteşem Alman mühendislik tarihimiz, titiz kurum içi testlerimiz ve çok sayıda kurum dışı sertifikasyon süreçlerimiz, müşterilerimizin bize güven duymaları için gereken her şeyi sağlıyor.

TEKNOLOJİ

"Dünyayı değiştirecek ilk 50 şirket" – Fortune Magazine, 2017

TEKNOLOJİYLE BÜTÜNLEŞEN SU UZMANLIĞI.

Hiç durmadan devam etiğimiz teknolojik yenilik arayışında, müşterilerimizin su zevki deneyimlerini artıran akıllı çözümler tasarlayarak en yeni dijital gelişmeleri ürünlerimize entegre etmek için çalışıyoruz. Kurum içi çalışan uzmanlarımız, suyun gücünden yararlanarak her gün müşterilerimizin deneyimini daha da geliştirmek için ürünlerimiz ve markamız için en özel anları belirliyorlar.

TASARIM

2003'ten bu yana 350'nin üzerinde tasarım ödülü kazandık

MÜKEMMEL TASARIMLARA SAHİP ÖZGÜN ÖĞELER.

Empati ve sezgiye dayalı tasarım anlayışımız sayesinde size özel olarak hazırlanmış hissi veren ürünler tasarlıyoruz. Ergonomik ve görsel olarak diğerlerinden ayrılan bu benzersiz GROHE DNA'sı, bize sayısız tasarım ödülü kazandırdı. Dünya standartlarındaki referanslarımız, dünya çapındaki ünümüzü gösteriyor.

ÖDÜLLÜ TASARIM EKİBİ

Tasarım ve deneyimlerle, müşterilerimizin kalbinde güçlü bir duygusal bağ kurmayı amaçlıyoruz. Her zaman kimin için tasarım yaptığımızın ve nasıl bir deneyim oluşturmak istediğimizin bilincindeyiz. Dünyaya ilham verme, paradigmaları yıkma ve onlara meydan okuma, geleceği etkileme ve biçimlendirme yeteneğimizi yeniden ortaya koyuyoruz.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

2017'de Alman Hükumeti Tarafından CSR Ödülü'ne layık görüldük

GELECEK NESİLLER İÇİN SU KEYFİ SAĞLAR.

Su, nefes aldığımız hava kadar önemlidir, işte suya olan tutkumuzun bir başka nedeni de budur. “Pure Freude an Wasser” sloganını yalnızca bugünün müşterilerine değil gelecek nesillere de sunabilmek için GROHE Blue, GROHE EcoJoy ve GROHE SilkMove ES gibi sürdürülebilir ürün çözümleri sunuyoruz. Ayrıca, Sürdürülebilirlik Raporumuz ve Sürdürülebilirlik Ödüllerimiz gezegenimizi korumak adına ciddi anlamda kararlı olduğumuzu gösteriyor.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website and to improve the relevance of our communications with you. If you continue browsing our website, we’ll assume that you accept the use of cookies on the GROHE website. You can find detailed information about how cookies are used on the following page: Privacy