STOP INSURING. START ENSURING.GROHE’nin kusursuz çözümüyle su hasarını azaltın. Kârınızı ve müşterilerinizin sadakatini artırın.

İŞİNİZE BİR YENİLİK KATIN

Müşterileriniz ve kârınız için güvence sunuyoruz. Yenilikçi ve akıllı su kontrol cihazı GROHE Sense Guard'a dayalı tam hizmet çözümü.

%75’E KADAR DAHA FAZLA KÂRLILIK

GROHE Sense Guard, durum daha da kötüleşmeden önce su hasarını tespit eder. Daha düşük maliyetli tazminat talepleri sayesinde işleriniz, hiç olmadığı kadar iyi yürüyecek.

MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTIRIN

GROHE Sense Guard ile müşterilerinize değerli bir güvenlik hizmeti sunun ve genel olarak işletmenizle daha iyi bir deneyim yaşamalarını sağlayın. Müşterilerinizin ihtiyaçlarına kulak verirseniz sizinle çalışmaya devam edeceklerinden emin olabilirsiniz.

8 HAFTA İÇİNDE PAZARLAMAYA HAZIR

Ağımızın tamamı ve iş ortaklarımızla kapsamlı bir çözüm sunuyoruz. Güçlerimizi birleştirerek hizmetlerinize değer katabilirsiniz.

İNOVASYONA MERHABA DEYİN

Sorularınız, önerileriniz, ek bilgiler veya bireysel randevu için insurer@grohe.com adresinden veya şu Linkedin hesabı aracılığıyla kişisel olarak bizimle iletişime geçin:

Stefanie Kresse

LinkedIn profiline gidin

Christophe Soulard

LinkedIn profiline gidin

GROHE’nin sigorta şirketlerine yönelik projeleriyle ilgili düzenli bilgiler almak istiyorsanız bültenimize abone olun:

SAATLİ BOMBA

Korkutucu bir gerçek: Su hasarının gerçekleşme olasılığı son derece yüksektir.

2,3 MİLYAR EURO...

... su hasarı nedeniyle bina sigortaları için yapılan ödemeler. Ve bu sayı yalnızca Almanya için geçerlidir.

HER 30 SANİYEDE...

... bir boru veya su bariyeri kırılır. Bu rakam, yalnızca Almanya'da milyonlarca su hasarı vakası gerçekleştiğini gösterir.

20 YILDAN DAHA AZ...

... genel olarak normal borunun ortalama kullanım süresidir. 20 yıldan sonra su hasarı ihtimali, önemli ölçüde artar.

Patlayan borular, su hasarının bir numaralı nedenidir: Boruların patlaması, vakaların %65’inden sorumludur*. Borular patladıktan sonra hasarlar, ciddi masraflara neden olur. GROHE Sense Guard, patlayan boruları tespit eder ve su kaynağını otomatik olarak kapatır.

Su sızdıran bir armatür, yılda 11.000 litre suyun israf edilmesine neden olabilir. Bu miktarla 180 kez duş alabilirsiniz! GROHE Sense Guard, en küçük su israfını bile tespit ederek nedenini onarabilmenizi sağlar.

BÜYÜK SORUN, Su hasarının %28’i sızdıran borular, armatürler, duşlar ve tuvaletlerden kaynaklanır*. Genellikle küçük miktarda olan bu sızıntılar aylar, hatta yıllar boyunca devam edebilir ve ciddi zararlara neden olabilir. GROHE Sense Guard sızıntıları erkenden tespit eder, böylece her şeyi kontrol edebilir ve onarabilirsiniz.

ZOR BİR İŞ

İşletmeniz gitgide büyüyen sorunlarla karşılaşıyor. Artık bu sorunlarla mücadele etmenin zamanı geldi.

ARTAN KAYIPLAR

Son 15 yılda tazminat talebi başına yapılan ödeme %240 oranında artmıştır. Artan su hasarı maliyetleri, şirketinizin kâr-zarar hanesini ciddi anlamda zorlar.

DOLAYLI HASARLAR

Su hasarının onarılması yalnızca başlangıçtır. Dolaylı hasarlar, toplam maliyetin %75'ine denk gelir.

MÜŞTERİ SADAKATİ

Su hasarı, müşterilerinizin hayatlarını altüst eder. Tazminat talepleri ve onarım süreçleri sırasında müşterinizle kurduğunuz ilişki de risk altına girer.

ARTAN KARMAŞIKLIK

Dijitalleşme ve inovasyonla birlikte sigortacılık ekosistemleri de daha karmaşık hale gelmektedir. Tüm bu karmaşıklığa rağmen, yine de müşteri merkezli ve kolay ulaşılabilir olmak zorundasınız.

HER ŞEYİ DEĞİŞTİREN YENİLİK

GROHE, devrim niteliğindeki GROHE Sense Guard sistemine dayalı kusursuz bir tam hizmet çözümünü sunar.

YENİLİK, ONARIMDAN İYİDİR

GROHE Sense Guard, masraflı su hasarlarını önler.

  • Patlayan boruları tespit eder
  • Su kaynağını otomatik olarak kapatır
  • Damlayan sızıntıları tespit eder
  • Donma riskini tespit eder
  • Normalin dışında su akışını tespit eder
GROHE Sense ve GROHE Sense Guard hakkında daha fazla bilgi edinin

YENİLİK HİÇ BU KADAR KOLAY OLMAMIŞTI

GROHE Sense Guard, işinizle kolayca bütünleşebilen tam hizmet çözümüdür.

FİNANSMAN

İş ortaklarımız aracılığıyla finansman seçenekleri sunuyoruz.

EĞİTİM

Tesisatçılar, satış ekipleri ve teknik ekipler için çevrimiçi ve kişisel eğitim sağlıyoruz.

ÖDEME

Yalnızca ihtiyaç duyduğunuz hizmet paketleri için ödeme yaparsınız.

API

Sizin için standart bir API ve API yol haritası sunuyoruz. Elbette, ihtiyaçlarınızı eksiksiz bir şekilde karşılamak için size uygun olarak özelleştirilmiş bir API oluşturmak da mümkündür.

PMO

Proje yönetim ofisimiz, su hasarı sorunlarıyla ilgilenirken siz de kendi işlerinize odaklanabilirsiniz.

SİPARİŞ İŞLEME

İhtiyaçlarınıza uygun farklı lojistik seçenekleri sunuyoruz: (paletler, büyük koliler kullanarak) toplu gönderim veya tekli ürünler için doğrudan gönderim.

CO-MARKETING

Ürünlerin bilinirliğini artırmak için çeşitli hizmetler ve materyaller sunuyoruz: Numune, doğrudan gönderim, PR, Satış noktası rafları, broşürler, fuarlar vb.

KURULUM

Eğitimli tesisatçılardan faydalanın veya kendi tesisatçılarınızla çalışın.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

İlk seviye desteği nasıl ayarlayacağınızı kendiniz belirleyin. İkinci seviye ve üçüncü seviye desteği otomatik olarak sağlayabiliriz.

YENİLİKÇİLERİN ARASINA KATILIN

Neden GROHE ile iş ortaklığı kurmalısınız.

GROHE kalite, tasarım ve hizmet dahil her alanda daima mükemmellik için çalışır. Mükemmellik arayışımız, kesinlikle Alman mühendisliği mirasımızdan gelir.

GROHE, FORTUNE dergisinin 2017’de "Dünyayı değiştiren" ilk 50 şirket listesine girmeyi başarmıştır.

GROHE, uzun yıllara dayanan deneyimiyle sıhhi tesisat sektöründe ve diğer sektörlerde yeni standartlar belirler.

Her yıl en mükemmel çözüme ulaşmaya çalışıyoruz ve dünyanın en önemli tasarım ödülleriyle bu çabalarımızın karşılığını alıyoruz: iF DESIGN AWARD, Red Dot Award ve German Design Award.

İş ortakları ağımız hiç durmadan büyüyor

HAYALİMİZİ GERÇEĞE DÖNÜŞTÜRELİM

İş modelinizi seçin ve sekiz hafta içinde piyasaya girin.

SİZİN İÇİN DOĞRU İŞ MODELİNİ SEÇİN

Bireysel ihtiyaçlarınızı görüşelim ve birlikte size en uygun iş modelini bulalım

SU HASARINDAN ÖNCE/SU HASARINDAN SONRA

Çözümü, müşterilerinize aktif olarak tanıtabilir veya bir su hasarı gerçekleştikten sonra tanıtmaya başlayabilirsiniz, her durumda size en uygun çözümü buluruz.

YATIRIM GETİRİSİ

Elbette yatırımın sizin açınızdan kârlı bir getirisinin olması gerekir. Yatırım getiriniz konusunda hesaplamalarımıza güvenebilirsiniz.

* Kaynak: The ConsumerView, Mayıs 2016, Avrupa Nicel Değerlendirme

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website and to improve the relevance of our communications with you. If you continue browsing our website, we’ll assume that you accept the use of cookies on the GROHE website. You can find detailed information about how cookies are used on the following page: Privacy